Näyttelykeskus WeeGeen liput ja aukioloajat

Näyttelykeskus WeeGeen sisätiloja.
Kuva: Robert Sjöblom

Näyttelykeskus WeeGeen museoiden yhteislippu paikan päällä ostettuna

Yli 29-vuotiaat 20 euroa
Ryhmät yli 10 henkilöä 16 euroa
Alennusryhmät 10 euroa
Alle 18-vuotiaat ilmaiseksi

Lipunmyynti ja sisäänpääsy päättyy puoli tuntia ennen näyttelykeskuksen sulkeutumista.  Reput, isot laukut, sateenvarjot sekä paksut ja märät takit tulee jättää säilytykseen.

Näyttelykeskus WeeGeen museoiden yhteislippu ennakkoon ostettuna

WeeGeen väljissä tiloissa on turvallista vierailla ilman ennakkovarausta, mutta halutessasi voit varata sinulle sopivan vierailuajan etukäteen.

Yli 29-vuotiaat 22 euroa
Alennusryhmät 12 euroa
Museokortti-lippu 2 euroa
Alle 18-vuotiaat 2 euroa

Ennakkolipun voi ostaa Lippu.fi:n verkkokaupasta(ulkoinen linkki), Lippu.fi:n puhelinpalvelusta, p. +358 600 900900 (ma–pe 9–17, 2 € alkava min + mpm/pvm) sekä Stockmannilta. Esitetyn lipun hinnan lisäksi Lippu.fi perii valitun toimitustavan mukaisen tilaus- ja maksutapamaksun(ulkoinen linkki).

Alennukset

Alennettu hinta koskee kaikkia alle 29-vuotiaita, opiskelijoita, eläkeläisiä, siviilipalvelus- ja varushenkilöitä, opettajia ja työttömiä.

Lisäksi alennettu hinta koskee ammattikuvataiteilijoita (Suomen taiteilijaseuran jäsenliittojen jäsenet: Suomen Kuvanveistäjäliitto, Suomen Taidegraafikot, Taidemaalariliitto, Valokuvataiteilijoiden Liitto, Suomen Kuvataidejärjestöjen Liitto ja Muu ry) sekä Grafian, SAFA:n ja Ornamon jäseniä.

Oikeus alennushintaiseen lippuun on todistettava lipunoston yhteydessä. Ilman todistetta alennusta ei voida myöntää.

Maksuttomat sisäänpääsyt

Maksuton sisäänpääsy alle 18-vuotiaille, sota- ja rintamaveteraaneille, lotille, sotainvalideille, kriisinhallintaveteraaneille, henkilökohtaisille avustajille, ICOM-kortin haltijoille sekä tuntia valmisteleville opettajille, joilla voimassa oleva ryhmävaraus. Maksuton sisäänpääsy myös Kaikukortilla(ulkoinen linkki)Helsinki-kortilla(ulkoinen linkki) ja Pressikortilla(ulkoinen linkki)

Kaikille ilmainen sisäänpääsy perjantaisin klo 15–19 ja kaudella 1.9.–30.4. joka kuukauden ensimmäinen perjantai klo 15–21 sekä kansainvälisenä museopäivänä, Espoo-päivänä ja WeeGeen synttäripäivänä.

Opas- ja avustajakoirat ovat tervetulleita.

Maksutavat

Näyttelykeskus WeeGeellä voi maksaa käteisellä ja pankki- tai luottokortilla (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Maestro). Lisäksi maksuvälineinä käyvät Smartumin maksukortti, SmartumPay, Edenred-kortti, Edenredin mobiilimaksu ja ePassi.

Näyttelykeskus WeeGee on Museokortti-kohde(ulkoinen linkki). Uuden Museokortin hinta vuonna 2023 on 76 euroa ja voimassaolevan kortin uusinta 69,50 euroa.

WeeGeen ja naapurimuseoiden yhteinen alennuslippu

Näyttelykeskus WeeGee ja naapuritalossa sijaitsevat Museo Leikki ja Kello- ja korumuseo Kruunu ovat ottaneet käyttöön pihapiirin alennuslipun. Aikuisten täydestä pääsymaksusta (WeeGee 20 €, Leikin ja Kruunun yhteislippu 16 €) saa 20 % alennuksen 5 päivän ajan näyttämällä lipunmyynnissä toisen talon pääsymaksun kassakuittia. Huomioithan, että alennuksen saa vain Leikin ja Kruunun yhteislipusta (16 €), ei Leikin ja Kruunun omista lipuista.